Hoe kun je wachttijd bij telefonische oproepen naar de helpdesk vermijden?
Sinds 13 juni 2022 is het nieuwe KB Identificatie en registratie, dat vooral op de rundveesector een impact heeft, gestart. Onze helpdesk krijgt hier heel wat vragen over waardoor de wachttijden om iemand van ons telefoonteam te spreken langer zijn dan normaal. Weet dat je ons ook via mail kunt bereiken en dat er heel wat info op onze website te vinden is. Op deze manier kun je wachttijden vermijden. Ben je rundveehouder en heb je vragen naar aanleiding van het nieuw KB? Bekijk dan zeker de filmpjes met antwoorden op de meest gestelde vragen.
- Wil je een kadaverophaling doorgeven? Maak dan maximaal gebruik van onze webformulieren Aanvraag ophaling landbouwhuisdieren of Aanvraag ophaling kleine huisdieren. Deze kunnen we via deze weg het snelst opvolgen.
- Wens je als dierenarts een ophaling van monsters? Stuur dan een e-mail naar helpdesk@dgz.be.
- Heb je andere vragen? Dan kan je steeds mailen naar helpdesk@dgz.be of gebruik maken van het contactformulier.
Ben je rundveehouder en heb je vragen over de nieuwe wetgeving? Bekijk dan zeker de korte filmpjes hieronder met antwoorden op de meest gestelde vragen die we tot nu toe ontvingen.
Om de filmpjes in een groter venster te bekijken, klik je eerst op het filmpje dat je wil bekijken en dan klik je rechtsonder op "YouTube". Het filmpje opent dan op die site waar je voor de optie volledig venster/full screen kunt kiezen.