In het weekend van 13, 14 en 15 september werd Sanitel naar een nieuw informatica-platform overgebracht. De migratie verliep goed, maar de performantie van Sanitel was voorbije dagen van die aard dat ze bij bepaalde gebruikers vaak lange wachttijden veroorzaakte en onterechte foutmeldingen gaf. Op 18 september werden correcties doorgevoerd waardoor de werking van Sanitel opnieuw acceptabel is. Er kunnen nog kleine of individuele problemen opduiken, maar zonder impact op de algehele performantie. In de loop van de volgende dagen volgt communicatie over de datum waarop de performantie van Sanitel weer als normaal wordt beschouwd en wanneer de ontbrekende registraties uiterlijk moeten gebeuren.

078 05 05 23
Kies je dier
Kies je dier

Vanaf vrijdagnamiddag 13 september om 16.00 uur tot maandag 16 september (gedurende de dag) worden de volgende functies in FarmFit tijdelijk onderbroken:

  • Versturen van bezoekrapporten: zodra de systemen weer operationeel zijn, worden aangevraagde bezoekrapporten opnieuw verwerkt en verzonden.
  • Registratie van bezoek- en scoremeldingen naar Sanitel: deze worden geregistreerd zodra de verbinding met Sanitel is hersteld.
  • Opzoeken van adresgegevens in Sanitel vanuit de app: deze functie is tijdens het onderhoud niet beschikbaar.

Met vragen hierover kun je terecht bij onze helpdesk. Hou er rekening mee dat de wachttijden bij onze helpdesk mogelijk langer zijn dan gebruikelijk vanwege een verwachte toename in klantvragen. Onze medewerkers doen hun uiterste best om de wachttijden tot een minimum te beperken.

Om wachttijden te voorkomen, raden we aan om bij voorkeur contact op te nemen via

   

Wij danken jou voor je begrip en geduld tijdens deze noodzakelijke onderhoudsperiode.